Muntele din visul meu mă aștepta să ne întâlnim

Auzeam vocea medicului din fața mea și nu înțelegeam nimic. Vorbea de boala mea ca de ceva firesc, ce poate apărea la orice om, că sunt tânără și cu siguranță voi câștiga lupta cu boala. Îl auzeam, dar nu-l înțelegeam … Timp de luni de zile nu am putut înțelege, nu reușeam să ies din interogativul de ce eu?

M-am izolat de toți cei din jurul meu, treptat, pentru că mi-era imposibil să le văd fețele îngrijorate și tăcerile lungi care se strecurau perfid atunci când ne vedeam. Treptat m-am obișnuit cu singurătatea mea și mi-am anulat orice gând legat de viitor. Adormeam de multe ori plângând și mă trezeam la fel, iar greutatea zilei mi se părea insuportabilă. Povestea mea nu este însă una despre renunțare ci una despre luptă și speranță. Declicul meu s-a produs într-o noapte când am visat că urc un munte imposibil de urcat, că brațele și picioarele îmi tremură de efort, dar nu cedez, cu fiecare pas sunt tot mai aproape de vârful muntelui. Mă vedeam pe mine acolo pe vârful muntelui, iar sezația era fantastică.

În acea dimineață m-am trezit alt om, am înțeles că sunt o luptătoare și că nu pot ceda fără luptă! Eram toată numai planuri. Am început tratamentul, puțin temătoare dar visând la vârful meu de munte pe care știam că voi ajunge. Nu o să vă mint, a fost greu și am trecut peste multe clipe când am vrut să renunț. De fiecare dată îmi spuneam: Ești o luptătoare! Nu renunța!”

A trecut ce-a fost mai greu, mi-a revenit lumina în ochi și speranța în suflet. Din exterior sunt o supraviețuitoare, din interior știu că am avut parte de o atingere divină și doar am urmat-o. Muntele din visul meu mă aștepta să ne întâlnim.

Logo_eXtreme_Travel_transparent_small-1-1

Următorul pas firesc era să găsesc o agenție de turism care să ofere excursii personalizate, pentru că eu îmi căutam muntele pe care voiam să urc. Așa am descoperit agenția de turism Extrem Travel, specializată în turism de aventură și excursii pentru cei ce vor să-și testeze limitele și să încerce ceva diferit. O excursie în care să descoperi locuri noi, dar să te redescoperi și pe tine.

Am privit diverse pliante cu munți din lumea întreagă și am descoperit că muntele meu din vis era Kilimanjaro, cel mai înalt munte de pe continentul african. Fără nicio ezitare mi-am rezervat cea mai neobișnuită expediție cu putință. Am început cu o ascensiune pe Kilimanjaro, după un zbor direct București-Tanzania și apoi pe ruta Machame, considerată ca cea mai frumoasă și mai spectaculoasă cale de acces pe Kilimanjaro. Am ajuns destul de rapid pe continentul african și am început aventura vieții mele.

Prima încercare dificilă, dar și incitantă a fost traversarea pădurii tropicale către cabana Mahame situată la o altitudine de 3.000 metri. După 5 ore de mers prin pădure am ajuns pe platoul Shira, cu o vegetație specială, am trecut pe lângă o stâncă numită „turnul de lavă”, după care am coboar din nou la aproximativ 3500 metri în frumosa tabară Barranco.

Următoarele încercări ce mi-au testat abilitățile fizice și psihice au fost cățărarea pe „peretele micului dejun” și traversea văii Karanga, iar finalul zilei ne-a adus camparea în tabara Barafu la 4.800 metri. Aici a fost ultima oprire înainte de asaltul cel mai important: ascensiunea pe Kilimanjaro.

Urcușul mi s-a părut greu, în condițiile aerului rarefiat și a presiuni atmosferice scăzute. Timpul părea a se fi oprit în loc, iar efortul meu imposibil. În cele 6 ore de mers până pe marginea craterului Kibo mi-am revăzut viața în cele mai mici detalii. E un drum lung al solitudinii și al rezistenței, dar nimic nu-mi părea imposibil, iar efortul îmi dădea adrenalină să merg mai departe și tot mai departe. Când am ajuns în punctul cel mai înalt din Africa, vârful Uhuru Peak (5895m) am simțit că lumea e toată a mea.

sursa: http://adventure-travel.ro/

Atingerea divină am simțit-o în visul meu ce m-a trezit la viață și am simțit-o dinou acolo în vârful muntelui meu. Din toate fibrele ființei mele greu am strigat:

MULȚUMESC!!!!!

varf
sursa:https://www.facebook.com/AdventureTravelRomania/

Odată ce cuvintele mele au zburat în cele patru zări mi-am simțit sufletul liniștit așa cum niciodată nu a mai fost!

Următoarea destinație din expediția din Africa. a fost cel mai palpitant safari  ce poate fi imaginat, în Parcul National Serengeti. Aici am văzut în mediul lor natural toată fauna exotică a Africii, de la  elefanți, bivoli, zebre, antilope, girafe, struți, lei, leoparzi, până la gheparzi, hiene, crocodili și maimuțe. Memorabil.

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa: https://www.facebook.com/AdventureTravelRomania/

Relaxarea maximă a venit pe insula Zanzibar, una din insulele exotice ale Africii, punctul final al expediției mele. Am înotat în apele calde ale Oceanului Indian alături de delfini și am făcut scuba diving pentru a admira recifurile de corali. M-am bucurat de toate aceste minunății cu toată ființa mea.

M-am întors acasă fericită. Visul meu s-a împlinit. Pot să spun, fără îndoială, că am trăit experiența vieții mele și am convingerea că acesta a fost doar începutul.

Viața mea a început cu adevărat!

Voichita Ioana Bondor

*acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018, ediția aniversară de 10 ani

Un gând despre „Muntele din visul meu mă aștepta să ne întâlnim