Ce complicație mai mare decât să fii îndrăgostită și cu chef de … ducă.

Abia m-am întors dintr-o excursie și nu știu cum să mă reîntorc mai repede să-l revăd, pentru că orice situație complicată se poate complica și mai mult dacă te îndrăgostești de un grec. Iar eu sunt maestra complicațiilor imposibile!

M-am îndrăgostit din prima clipa în care l-am văzut. Ars de soare, cu riduri de expresie ce-i accentua zâmbetul larg, cu mâini frumoase și un glas care mă făcea să ascult fascinată limba greacă. S-a prezentat scurt și cu un gest firesc m-a luat de mână și a început să-mi vorbească în greacă. Deși nu înțelegeam nimic eram incapabilă să-l întrerup și îi zâmbeam, fără nicio putere de a mă opune emoțiilor ce mă năpădeau. După câteva minute ce-mi păreau infinite, m-a întrebat într-o engleză cu accent grecesc:

-Nu ai înțeles nimic, nu-i așa? Ești turistă? Am dat de două din cap și am început să mă explic:

-Eram prea fascinată de limba greacă că să te opresc!

Am râs amândoi. Niciunul nu credea acest lucru, iar întâlnirea asta absolut firească dintre doi oameni din culturi diferite, care pentru câteva momente s-au aflat pe aceiași lungime de undă nu are nicio explicație rațională. O fi chimia de vină, atracția fizică, destinul….și câte altele. Cine să le înțeleagă pe toate?

Cert e că povestea acestei întâlniri s-a încheiat cu un număr de telefon și un email și cu promisunea unei revederi atemporale. Îmi doresc o continuare a poveștii, chiar dacă finalul nu e cel anticipat, iar acest dor de ducă se concretizează în seara asta în căutarea cadrului perfect al poveștii mele de iubire grecești. Și, care e cadrul perfect pentru o poveste de iubire grecească, dacă nu Atena?

40826549-7ad3-4da9-8a5f-5434ead0556e
sursa: arhiva personală

Am căutat bilete de avion Christian Tour pentru că aveam nevoie de o echipă de profesioniști care să-mi găsească legăturile de avion cele mai bune și cazarea ideală în centrul orașului. Voiam să descopăr în doi minunta Atena într-un city break Christian Tour, iar faptul că el s-a născut aici va fi un avantaj ce va face memorabil acest city break în Atena.

plaka.jpg
sursa: https://christiantour.ro/blog

Ne-am rezervat bilete la un concert în care spiritul grec să se dezlănțuie muzical în mii de nuanțe și forme și de la care nu puteam lipsi pentru că amândoi iubim muzica grecească. Eu voiam un concert cu Yannis Kotsiras, el cu Eleftheria Arvanitaki, iar norocul a fost că i-am găsit pe amândoi într-un spectacol unic „Powerfully Every Time”.

43172442_1859628160779793_666693690160316416_o.jpg
sursa: arhiva personală

Visez să admir cultură arheologică greacă alături de un cunoscător fin al istoriei civilizației grecești și europene. Să-i ascult glasul masculin și engleza cu accent grecesc și să mă amuz de importanța misiunii sale de ghid pe care și-o va asuma pentru mine.

the-famous-Parthenon-temple-in-Acropolis-in-Athens-Greece-shutterstock_139312175
sursa: https://christiantour.ro/blog

Cred că această excursie în spiritul lumii grecești va fi nu doar împlinirea unui vis și consumarea unei îndrăgostiri firești dintre doi oameni maturi, ci un pas important de asumare a ceea ce simt și vreau. Aventură pentru unii, excentricitate pentru alții, normalitate pentru mine. 🙂

Partea bună este că poți alege dintre multele oferte city break și să ajungi în locul pe care vrei să-l vezi cel mai mult, iar dacă acest lucru se realizează în doi, alături de cel iubit, fericirea devine palpabilă.

Povestea continuă … așa cum vrem noi să continue.

Voichita Ioana Bondor

  • acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018, ediția aniversară de 10 ani.