Știți acel moment când primești un cadou pe care nu ți-l dorești și te uiți cu scepticism la el? Așa am fost eu, anul trecut, când m-am trezit în mână cu tichetele de vacanță în valoare de 1450 lei, pe care scria cu litere mari:

ACUM EȘTI MAI APROAPE DE CONCEDIUL BINEMERITAT!

Când cineva îți vrea binele cu atâta înverșunare, înseamnă că e momentul să faci și tu ceva pentru acest bine. Zis și făcut. Odată primite cele 29 tichetele de vacanță am început să caut pe diverse site-uri turistice o vacanță la munte pentru familia mea. Chiar dacă pare o simplă formalitate, în fapt mi-am pierdut 2 zile să caut ofertele turistice ce acceptau plata cu tichete și care să îndeplinească și condițiile de confort dorite de mine. Așa am descoperit platforma Travelminit, specializată pe oferte turistice în România și Ungaria care accepta vouchere de vacanță pentru toate ofertele lor interne.

Avantajele de a plătii servicii turistice cu tichete de vacanță prin Travelminit sunt multiple:

  • nu mai pierzi timpul căutând diverse oferte pe mai multe site-uri și eviți situația neplăcută de a afla că nu poți plăti cu tichete de vacanță. Pe această platformă toate oferte din România pot fi plătite cu tichete de vacanță, fie în totalitate, fie ca avans;
  • procedura de plată cu tichete de vacanță este mult simplificată:
  1. alegi hotelul și serviciile de masă dorite din lista cazărilor disponibile pe platformă;
  2. faci rezervarea on line pe Travelmint.ro, menționând din start forma de plată cu tichete de vacanță;
  3. trimiți tichetele de vacanță la adresa firmei prin curierat rapid cu menționarea pe plic a numărului rezervării
  4. ai parte de serviciile turistice alese, fără nicio modificare.

Să înceapă vacanța!

Am ales muntele și două locații de vis: Sinaia, orașul regal de pe vale a Prahovei și Brașov pentru farmecul său unic.

Am ajuns la Sinaia cu trenul fără nicio așteptare. Speram doar aer curat și relaxare. Am găsit un orășel frumos, plin de culoare, îngrijit și cu multă istorie în arhitectura sa. Sinaia te introduce în lumea sa regala mai ales dacă ajungi cu trenul aici . Gara regală e o bijuterie de cochetărie și frumusețe și am admirat-o cu nostagia vremurilor de altădată.

20180721_113947
sursa: arhiva personală

Simți de cum pășești în această gară că intri într-o altă Românie, cea din epoca eleganței perioadei interbelice.

20180723_123938
sursa: arhiva personală

În fața gării, urcând câteva trepte, ajungi în prinicipalul parc din Sinaia unde se găsește frumoasa clădire a Cazinoului, construită în anul 1911 din inițiativa lui Carol I. În luna iulie, parcul era de un verde vibrant, iar după căldura sufocantă a capitalei, senzația mea a fost aceea că în sfârșit pot să respir aer curat.

Alegerea de cazare și masă a fost la un hotel situat în centrul orașului pentru a putea explora cât mai ușor obiectivele turistice emblematice din Sinaia, iar pe baza bonurilor valorice primite am putut lua masa la ce ora voiam noi și în cantitatea potrivită pentru fiecare. Plimbarea către Castelul Peleș și Pelișor a fost extrem de veselă, iar timpul înnorat nu a făcut decât să sporească setea noastră de explorare și cunoaștere.

Am ales o poză cu băieții mei, privind spre vârful munților, pe care o îndrăgesc nespus, poză făcută în grădina splendidă din fața Palatului Peleș:

sursa: arhivă personală

După câteva zile de relaxare la munte, am luat trenul spre Brașov și ne-am cazat, cu mic cu mare, la frumosul hotel, plasat în centrul orașului, La Maisonnette. Proaspăt renovat, hotelul mi-a plăcut prin arhitectura sa exterioară și amestecul de vechi și nou al designului interior, prin recondiționarea lemnăriei ce oferă o căldură aparte spațiului.

sursa: Travelminit.ro

Vă imaginați cum e să admiri de la geam Biserica Neagră din Brașov și să ajungi în câteva minute în Piața Sfatului? Locația acestui hotel exact asta oferă: posibilitatea să ajungi rapid în orice loc din centrul Brașovului, un spațiu ambiental cald și luminos și niște gazde prietenoase și gata oricând să ofere orice informație oaspeților.

sursa: Travelminit.ro

Orașul Brașov e plin de farmec: cu piața sa centrală, un imens spațiu pietonal unde turiști pot admira arhitectura clădirilor istorice din centrul vechi, cu munții săi împrejmuitori ce te îndeamnă să respiri adânc la fiecare mișcare, cu oamenii săi molcomi și relaxați.

sursa: arhiva personală

Ne-am simțit minunat și fără îndoială a fost un concediu memorabil. Ceea ce părea la început o corvoadă de căutări și refuzuri de plată, de timp pierdut și servicii turistice prost alese, s-a trasformat într-o vacanță perfectă, împreună cu băieții mei dragi.

Alegerea mea de acum este simplă: Travelminit. Voi, mai căutați?

  • Acest articol că acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019